Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen

satte mig i soffan, tog varmchoklad och tänkte kolla på något bra program. Gissa vad min älskade far sätter på? en skräck som heter Frozen. Såklart kommer jag på att den har mimi sett och jag ville såklart se den före elina. men just nu ångrar jag det.. för jag kommer inte kunna somna inatt. Har bestämt mig att jag ska aldrig åka skidor, jag ska hata vargar för all framtid. Jag kommer börja gråta snart, jag är världens mes när det gäller skräckfilmer. Jag klarar ingenting , jag lovar. Ingen kan säga att det är räddare än mig, jag kan sätta mitt liv på att jag är räddare än alla. Klarar ingenting, världens mes och jag står för det...


Kommentarer
Postat av: elin

älskar dig mer, min tvilling <3<3<3<3<3

2010-12-15 @ 23:10:43
URL: http://eliinlinnea.blogg.se/
Postat av: elina

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

2010-12-16 @ 21:06:33
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0