det du inte förstår är att jag lever upp till mina egna regler, följer ingen annans

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden

18 - Min favorit födelsedag var lätt när jag fick min första mobil, min vackra lilla blåa nokia. Har fortfarande kvar den, ingen kamera men en suverän lampa. och den hade snake. åhh, älskar fortfarande den mest. Om den hade fungerat hade jag använt den nu också men tyvärr var den låst till något som vi inte vet så går inte att fixa..

19 - Jag ångrar att jag tog hampus för givet, att jag inte tog vara på felicias och min vänskap, att jag inte hållt någon kontakt med min farmor, att jag inte kämpade tillräckligt för att ha kvar vissa vänner. men nu i slutändan så kan jag inte ångra så mycket för mitt liv är otroligt bra som det är just nu så vissa grejer är väl bestämda att det ska hända.. nä jag vetinte, men jag ångrar lite sånna små saker som det jag nämnde där uppe men jag klarar mig bra nu.

20 - Den här månaden har varit riktigt bra, även fast kylan har varit otroligt idiotisk så har månaden varit bra, varit på fester, träffat nytt folk, varit med mimi, elina och elin mer, varit med issa, varit i stan, ätit godis, haft allmänt bra, träffat erik, ja allt sånt. Fast jag hatar vintern så har denna månaden varit bra och har jag tur så får jag avsluta året med bästa yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0