DAY 5 & 6

Vad jag tycker/tänker om kärlek var det jag skulle skriva om igår väll? Glömde det såklart men här kommer det: När jag tänker på kärlek tänker jag på fina ord från ett sms, ett samtal, face to face eller bara en bild som heter något som gör en glad. Kärlek för mig är inte när det pirrar i magen "som fjärilar". Kärlek för mig är när ens pojkvän kysser en framför andra, när de håller ens hand eller bara skojar runder men ändån på något gulligt sätt. Kan säga redan nu att jag hatar när killar blir sånna jobbiga: älskar dig, vi föralltid och sånt. man bara "aavisst". asstörigt. Vill man berätta att man verkligen älskar någon så ska man göra det på ett gulligt sätt så man känner sig speciell och inte bara en i mängden. Kärlek för mig är bra även fast jag bara varit kär en gång i mitt liv så är ändån känslan hos mig ibland. Kärlek är när man bara tycker om någon, det behöver inte vara kääär typ men när man ser någon som man snackar med, tycker är snygg, smsar med lite grann och att man bara blir glad vid deras sida. Det kallar jag kärlek för det är under den perioden allting är som bäst, man får gulliga sms. Man har alltid ett leende på läpparna.. Man känner sig lyckligt lottad. Men såklart finns det dålig kärlek men egentligen så kan jag inte säga att kärlek är dåligt för kärlek gör så man kämpar, mer än någonsin.. för en enda person

Min dag har varit rätt seg, inte hänt något speciellt mest snack om ilördags och fredags. men det har varit en typisk måndag kan man väll säga.. nu blir det mys och tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0