Dag 12 – Min bästa vän


asså Isse är min allra bästa vän som liksom jag umgås med nästan varje dag, varje vecka. Hon har varit med om allt som har hänt i mitt liv, hon vet exakt allt om mig. och hon är den som förstår mig helt utantill. Jag är världens gladaste person som har henne i mitt liv, det går inte en dag utan att hon gör så jag ler även i de svåraste situationerna. Ingen klår det hon gör för mig, jag älskar henne riktigt mycket och jag tror inte någon kommer förstå vad hon betyder för mig

men jag har också elin, mimi, elina, johanna och alicia som står mig väldigt väldigt nära, som också är mina bästavänner. men issa umgås jag med varje dag, hon vet vad som händer varenda sekund i mitt liv. Tråkigt nog så jag har glidit ifrån alicia och johanna


Kommentarer
Postat av: Alizia

Iddi, det får vi ändra på :( Kommer ihåg förra vintern, asså haha så roligt, alla våra jävla videos, och när vi iggade våra pappor och brydde oss inte ett skit. Fast vi var riktiga plugghästar och åt som grisar hoho, saknar dig lille kise <3

2010-12-12 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0