även om dem skulle varit de mest töntigaste, fulaste eller vackraste tjejerna som fanns så hade jag älskat dem ändån för de är det bästa som har hänt mig

ibland krävs det lite tårar och tänkande för att förstå att jag har världens finaste vänner som ställer upp för mig när som helst. Jag har världens finaste absoluta bästa vän som är en hamster, en väldigt vacker sådan. Om vi ser det såhär.. Jag vet att jag har skrivit om många i bloggen men kan säga det redan nu att jag har ungefär 5 bästavänner och det är Elle, Johanna, Elin, Mimi och Elina. Det är dem jag litar på mest av allt. Elle står jag ändån närmast av alla. Så ni inte tror att jag hoppar fram och tillbaka med bästa vän och sånt. Alla fem betyder otroligt mycket för mig och alla har en del som är likadan som mig.



Otroligt nog ska jag faktiskt börja byta om och sånt nu, sätta på lite hög musik, gå på toa och sen börja byta om. Om en timme börjar min träning så det är lugnt, planerar lite med mimi på msn och lite snack med Issa så det lär ändån ta en timme för mig att byta om. Vi hörs senare!

dagens outfit kommer också, ojoj. jag börjar bli bra på detta ju!


Kommentarer
Postat av: mimi

älskardig<3 älskar er<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0