you're so damn beautiful, do you know that

Fridanielsen says:
sofie du är typ konstig......

sofie says:
jag vet, jag föddes så

Fridanielsen says:
hihihihihi

sofie says:
du är inte precis mycket bättre...

Fridanielsen says:
juuuuuuuuuuuhuuuuuuuu

sofie says:

neeehee, nte ett dugg bättre faktiskt

Fridanielsen says:
joooooooooooooo

sofie says:
du är tillochmed sämre

Fridanielsen says: :o

sofie says:

förvånad? jag trodde du visste om att du var så konstig


pratar med frida på msn, haha. hon är ju så gollig och trög. puss
ska ut och möta johanna nu, hon ville snacka så får väll gå ut då ju, snäll som jag är. haha 
ses later, puss

 


Kommentarer
Postat av: friida den normalaste av dom alla (a)

HAAAAAAAA, fan vad bra jag är (a)

puss på dig sofieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2010-08-29 @ 21:45:32
URL: http://www.fridamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0