your eyes sparkle, your smile kills, your laughter makes one shudder, and when you look at me, it's just like the whole world stands still


hej på mig, ful och sånt men aaa, thats life
mitt hår är spikrakt nu, awesome. och jag vet, vissa tänker nu "varför plattar hon det nu? hallå är hon cpe eller?" och jag kan bara svara att jaa, jag är cpe men liksom ingen är perfekt hehehe *kidding men whatever* iallafall, jag plattar det nu för då håller det sig tills imorgon eller iallafall lite så då slipper jag sitta hela morgonen med det också. och nu tänker ni " ooh, hon är klok, ett riktigt geni ! " och jag vet , jag föddes så :)
hihi, puss

Kommentarer
Postat av: elin melander

AH SÅ SÖT!!!!!!!!



sv: haha, jo jag är faktiskt blek :$

Tack så mycket (a)<3

2010-08-30 @ 21:25:58
URL: http://klaeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0