you got something in your eyes that allow me too speak up, too hug you a little longer

har lite bilder att visa er, hehe. vi är ju så söta. kan börja med att jag och johanna skrek över hela hemköp när vi såg varandra, tårarna i ögonen rann och mitt leende var större än någonsin.
Det roliga var att en kompis som heter karin cykla typ 100 m längre bort, jag & johanna kom från varsin ett håll så karin såg allting ske och hon skratta sönder för hon tyckte vi såg så roliga ut när jag precis hade kommit ut ur min gata och såg johanna så fick vi båda damp och jag sprang över gatan typ 4 meter från en bil, så jävla härligt att ha min bästa vän hemma, hemma i härliga laröd. men sen stack vi till 3te och köpte godis, gick sedan vidare till hittarpshallen där vi la oss ner och snackade med regn över oss. sen drog vi vidare till isse och där har vi stannat hela dagen, vi har snackat och skrattat hela tiden. issa och johanna har även duschat mitt hår, och vi har lekt med webben medans vi har webbat med några killar haha. efter ett tag så kom julia till oss också och då blev det ännu mer skratt och lite mat, super gott. sen stack vi ut och träffade ett par killar, sen stack johanna :( men det var kul ändå. vi gick runder och vi fixa markus moppe. med några redskap så slutade det med att jag och issa hade krig hihi. jag har ärr :(:(
men nu är jag home och äter chokladpudding, riktigt gott!
imorgon blir det johanna och issa hela dagen, awesome. vi tre är pungrått-bebisar, så söta dom är ( precis som vi HAHA) det kanske blir haket och sen bad på gröninen, awesome! :)
ska försöka få issa och johanna att klippa mitt hår imorgon hoppppasss!
bilderna kommer i ett annat inlägg, ska ladda över dom nu, puss
långt inlägg iknow....

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi tack för idag :)

2010-08-12 @ 00:23:47
URL: http://juliaahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0