to beg for your forgiveness seems so wrong but it's the right thing to do, because I do not want to live fully with anyone but you

johanna kom hit och vi drack oboy med chips medans vi pratade/skrattade/dampade. med rätt ord är det väll normalt för oss (?) imorgon så ska jag nog vara med henne om hon inte har för mycket plugg. egentligen har jag träning men får inte träna för mammi för min hals krånglar, pallar inte. men kan visa er några fina foton från min webb när jag hade tråkigt hehe, puss

två bilder på mig idag hehe, "sött" och en gollig lite halvgammal bild på min fis. jag saknar dig fast det bara har gått en och en halv dag. hon är i turkiet, but i miss you and i love you more than ever, fisen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig ocksa soffe, du e bast hAH ass[ har inte alla bokst'ver jajaja lovedig pos

2010-09-02 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0