the only thing I want right now is to hear you say "you're the only one I want"


sitter och tänker på vad jag ska ha med mig, vilka skor, väska osv. ska inte packa alls mycket. nästan ingenting. ska köpa där istället hihi. så kul det kommer bli! :) men kommer sakna mina bebisar här hemma, rätt tråkigt att lämna alla sista veckan av sommarlovet. men vill tacka alla för sommarlovet för det var awesome. tack alla! :)
ska fortsätta att packa lite och kolla runder av vad jag behöver ha med mig osv. vi hörs later, puss

I was so proud of text messages I received from you. all fine, wonderful words you said to me, they made my day. but now, now when I hear this.. was everything just a joke to you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0