see no matter what happens at least we can say we came, we saw, we tried

nu sitter jag hos min älskling, fyfan vad jag har saknat henne. :D
vi ska ner till stranden och steka, ikväll ska vi grilla sen ut med alla möjliga och bada osv. sen sova på stuttsimattan hihi. AWESOME.

FIN HAMPUS HAHHAAAHAHAHHAHAHAHA

jag älskar dig, riktigt jävla mycket. jag säger det för få gånger. även fast vi tjafsar om saker som egentligen inte är meningen att tjafsa om så gör vi det. fast det slutar med att vi skrattar. men ändå, du ska höra detta.
du betyder riktigt mycket för mig, jag älskar dig emmy ben struts hammelfelt

Kommentarer
Postat av: Han där som e så sjukt awesome

Inte okej! ;o

2010-08-04 @ 14:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0