jag har glömt hur det känns att ha känslor, ja jag har glömt vad kärlek är


ge mig mitt fina gamla hår, ååhh. loved it. ska tona det mörkare till hösten, awesomeee.
imorgon ska jag till viken och träffa emmy tror jag. kanske blir det massa bilder för har inte haft kameran med mig någonting så imorgon kanske det blir tillfälle, hoppas på det dåju. men när johanna kommer hem så är det fotodags för oss haha, massa cpbilder som vanligt och sen turk på burk. min data kommer bli packad med bilder och då blir det massa bilder till bloggen! ↑ - uppåt (Y). men nu ska jag läsa lite bloggar och fundera vidare på vad jag ska ha på mig imorgon.. hm.. svårt beslut hehe, vi hörs later puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0