jag är inte spänd, det är mina muskler som är lite stora

ha-ha-ha-ha, min rubrik (6) bara jag, issa, johanna, julia och fisen som fattar men iallafall!
är sjukt trött men har massa att göra innan jag kan gå och lägga mig, t.ex fixa med min packning , smörja in mig, leta upp min pyjamas (den är helt plötsligt dead and gone) sen ska jag ladda över bilder till min sån extra grej så min data blir snabb igen, duktigt av sofie.  jamaan!
är helt slut, men har lite funderingar på att göra om i bloggen, hm... maybe baby. hihi
imorgon ska jag leka med mina favoriter och sen kanske ska julian komma (?) har ingen aning men tjejerna ska jag va med iallafall!
vi hörs senare, puss


Kommentarer
Postat av: julian (h)

gaaanska stoolt att mitt namn får vara me på din blogg ;o (h) <3

2010-08-23 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0