hur många gånger har jag sårat dig? - jag tror inte du kan ens räkna till det antalet

nyss varit ute med julia, issa och johanna. vi va först med felix, nicho och alla dom. sen stack vi vidare till cirkusen som ska vara här i laröd nu när jag är borta. söta djur, aww. snackade även en del om vad som har hänt, så jäkla glad att jag har er. ni betyder enormt mycket på såhär kort tid som vi har varit med varandra. ♥
tror att julia kommer lägga upp några bilder sen på hennes blogg så ni får kolla då, kanske lånar en av dom och lägger in här. men nu ska jag packa vidare, vi hörs later puss


Kommentarer
Postat av: julli

ååh......

2011-12-04 @ 01:59:47
URL: http://juliaahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0