försök att prata med mig om något annat än oss för just nu är det de enda jag har i mina tankar

känner att min blogg är riktigt lame, har ingen lust till att skriva något för jag har inga bilder att visa så imorgon ska jag ta tummen ur röven och ta bilder, massa massa bilder som jag kan sedan visa upp. ska ju även till min tandläkare imorgon och säga åt honom att dra åt pipsvängen, hah nej skojar bara, han är snell. så min dag ser ut såhär imorgon:

1. GÅ UPP TIDIGT OCH ÄTA FRULLE
2. KLÄ PÅ DIG OCH FIXA RUMMET
3. GÅ UT OCH TA FOTO PÅ DIG, LÄGG SEDAN UT PÅ BLOGGEN
4. ÅK TILL VÄLA OCH KÖP DINA KLÄDER
5. HÄLSA PÅ KUSINERNA SOM KOMMER VARA HOS MIG
6. ÅKA TILL TANDLÄKAREN
7. SÄGA HEJDÅ TILL KUSINERNA
8. SMSA EMMY
och det konstiga är att tandläkaren ska jag va hos vid ett, wooow.
men nu ska jag slänga i sängen, ska bara snabbt in och borsta tänderna. sen blir det mooovie, puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0