du förtjäna inte mitt förtroende, mitt hjärta. ohnej, du förtjänar inte någonting som är från mig

har haft sämst uppdatering, förlåt. :o men jaa. så är det för oss alla ibland men iallafall så har jag legat med issa och kollat one tree hill hela dagen tills klockan blev 6, då träffa vi johanna och så drog vi till stan och åt på mezo, sjukt gott hihi. sen satt vi där och snacka och skratta osv. sen direkt till pistachia där jag och issa åt glass, ännu godare. sen köpte jag lite godis, sen blev det hem till laröd igen och då träffa vi dom vanliga pojkarna och hade kul. träffade även julia och alice, awesome :)
men nu ska jag ta mig något att äta, sen snacka vidare med johanna på ebuddy (min msn funkar inte)
imorgon blir det att packa, sen match , sen träffa issa, johanna , alice och julia. troligen skulle vi sova hos någon.

ser ut som jag har ont haha men jajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0