du är helt klart bäst

SCHNIIIIEEEELLL!

saknar dig meeeeeeesttttt, vi sova över mycket när jag är hemma? ? har räknar ut att det är 5 dagar som v hinner träffas innan du åker igen, hihi :):)(L)

DU! jag har hittat en perfect ställe du och jag kan flytt till; santa cruz eller något ssåååååånt, riktigt fint :D:D <33

ASSÅ JAG DÖR OM JAG INTE FÅR TRÄFFA DIG SNART, PUSSSS MIN BESTIS. <3<3<3
/ johanna schnigel gripwall

svar:

JOHANNA SCHNIAAGEL!!!
saknar dig mest mest mest, ja det gör vi!!!
wihoooo, vad najs. du får hjälpa mig packa också <3<3
vad bra, du får visa mer när du har kommit hem :D<333
jag är halvdöd redan nu :(:( puuuusss bäästavän <3<3<3


mitt hjärta, min andra halva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0