DARIN = ENDAST SCHNIGELS.

sitter och lyssnar på darin (L), så gollig han är. och vissa låtar påminner mig om minnen när jag och johanna är ensamma hemma hos henne och ska göra kvällsmat, det slutar med att vi höjer volymen och hopp/dansar till darin hihi. vi är bäst och jag älskar henne mest. längtar som fan tills mitt hjärta kommer hem så vi kan leka :D
det kommer bli massa bilder när hon kommer hem så då blir det massa till er också!
fick nyss reda på att mina kusiner kanske ska komma och hälsa på imorgon, så kanske får va med dom ett tag sen åker jag och träffar emmy, får se. vill iaf träffa emmy för hinner inte innan jag åker annars. :o
för alla er som bryr er så har jag hittat ett nytt ställe där jag kan ta DAGENS KLÄDSEL så ni slipper dessa fula bilder som man knappt ser något på, jag är bäst jag vet.. :)
men nu ska jag snacka vidare med alex om något och tjafsa med johanna ljung som har det gött medans jag sitter i typ regn? :o
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0