att känna starkt för en person, gör så att allting blir så mycket svårare

godmorgon!
hampus kommer väll om en timme eller så, så ska börja fixa i mitt rum. får se vad vi hittar på, något bra blir det väll. han är störd den killen. han hoppade igår och jag ville verkligen vara där, fatta gryyymt :o
men iallafall...
NAJS VA? :)
jag kommer göra en egen kategori sen där de kommer upp alla bilder och jag ska försöka hitta ett cafe där jag kan skriva men eftersom jag bara är borta i en vecka så vill jag helst njuta av semestern. jag ska dit med min mamma, syster och hennes kompis. men de kommer mest bli jag och mamma haha.
men nu måste jag bädda osv. vi hörs senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0